In my head

Idag har jag anmält mig till och betalat för tacksittningen. Det kändes bra ;) Sen har vi planerat ännu mer spex, det kommer bli helt skruvat. Dom som läste det idag men inte var med och skrev det undrade vad fan vi hade tagit när vi skrev det x) Men vi hade kul iaf, och jag hoppas T2:orna kommer ha lika kul när dom ser det ;) Idag har jag sett en riktig hjärna för första gången i mitt liv och även petat på den. Jag höll seriöst på att svimma, jag kände att jag inte hade något blod alls i huvudet. Och killen pratade på om vad dom olika delarna hette, jag hörde inte ett ord. Ja, jag får väl plugga in det genom anatomiboken istället. Ikväll blir det solsidan på tv med några kompisar och sedan GH's. Vi hänger där en del, men det är bästa puben i stan ;)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0