I want your loving, all your love as revenge

Jag som satt och skröt om det fina vädret igår, vi skulle ta en promenad i solen. När vi till sist lyckades ta oss ut hade solen gått i moln och det var snöstorm. Kul (y) Sen tränade vi iaf på att ta varandras blodtryck, lyssna på lungor och hjärta och palpera samma saker. Det är alltid lika kul att titta ut över ett övningsrum där det står tio pers med bara överkroppar och klämmer och känner på varandra. Men det är sånt vi gör på läkarlinjen ;) Nu sitter jag och försöker plugga på lite om proteinstrukturer, men det går inte så bra. Jag kan inte riktigt koncentrera mig, nu igen. Jag måste skärpa mig!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0