I wanna be so many things to you

Jag har varit duktig och pluggat nu hela eftermiddagen. Och lagat mat och vart social med tjerna som bor här i samma hus som jag. Dom är faktiskt riktigt schyssta. Jag hade nog upptäckt det lite tidigare om jag inte hade bestämt mig för att hata det här stället redan innan jag flyttade hit. Jag borde ha gett dem en ärlig chans. Men killen är fortfarande allmänt jättekonstig och jag tycker verkligen inte om honom. Imorgon är det stora pubrundan med läkarprogrammet, det blir tävling i drickande. Jag, Lena och Anna bildar en grupp och ska hålla reda på en annan termin. Dom ska supa, vi ska ha lokalsinne, kunna räkna och vara utklädda enhetligt. Det kommer bli kul.




♥ /Vendela

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0