I just need one more vacation, and make it last!

Ledsen att det inte blev någon uppdatering igår, mitt internet cp-ade sig igen. I övrigt var det en dålig dag igår, jag mådde pissdåligt och hade allmän panik. Vilket ledde till att jag ska betsällde biljetter för att åka hem i helgen. Jag bara måste få komma hem en stund, så kanske jag kan få lite ordning på mitt liv? Det hade varit skönt. Efter det är det bara två veckor till jag måste bo i det här huset. Tack! Emma flyttar snart. Jag kommer sakna henne något sjukt, men jag hoppas hon har en underbar tid i London! Nu ska jag plugga lite innan jag bakar chokladcroissanter till basgruppsmötet imorron =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då måste du hinna träffa mig ihelgen! :D

2010-03-09 @ 08:47:30
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Martina

är det inte svårt att göra crossianter?

Haha nej det var väl inte den bästa ideen jag har haft:p Jag vet:D puss

2010-03-09 @ 12:17:32
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är bra att åka hem och hitta tillbaka till sig själv ibland... Man behöver ladda batterierna emellanåt om man ska orka med uppsalalivet... :P

2010-03-10 @ 11:58:45
Postat av: Bögen från Dalarna

Hehe ja, får se då. Uppsala lockar. Men Göteborg är min favoritstad så stannar väl där ett tag, kanske. Beror på lite också vart man kommer in. Men Uppsala är inget dåligt val! :D

2010-03-11 @ 19:43:44
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0