Feels like I'm falling inlove alone

Idag mår jag bättre. Men jag kan inte påstå att jag mår helt bra tyvärr. Jag vet inte vad det är för fel på min mage? Den kanske bara till slut har fått nog av all misshandel den har fått stå ut med det senaste året? Jag ska försöka att bli lite snällare mot den... Men det är så svårt när allt i livet är så förvirrande. Jag trodde att allt skulle bli bättre av att flytta hemifrån. Har det blivit bättre? Klart det har blivit bättre, jag bor inte i Leksand längre. Jag behöver inte bry mig om hur jag ser ut varenda liten sekund av dygnet, jag kan till och med gå utomhus utan smink utan en massa sktisnack. Och det är ju skönt. Men problemen bottnar oftast lite djupare än så, och jag har just insett att man inte bara kan fly ifrån dem. Dom kommer ikapp. Alltid. Man måste ta tag i dem på riktigt, något jag inte är vidare bra på. Men jag ska försöka bli bättre på det. Jag ska.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: emma

Love you!

2010-03-11 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0