Come here

Gosh vilken underbar kväll det var igår. Och jag insåg att jag måste bli mindre fördomsfull, jag träffade och pratade med en massa underbara mäniskor igår som jag alltid bara trott var jättekonstiga och dryga. Jag trodde till exempel att Tove och Maria var världens drygaste stockholmsfjortisar innan jag lärde känna dom bättre, men gud så fel jag hade! Dom är jättegulliga och schyssta båda två! Och Anna Svending är partypinglan nummer ett när det gäller att röja på dansgolvet, så kul har jag inte haft med någon annan än Emma! Det var en underbar kväll igår, idag packar jag ihop allt och åker hem. Till Dalarna, där jag ska stanna i typ en vecka! Det ska bli sjukt underbart skönt! :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0