And moving pictures in my head

Idag har varit en ganska lugn dag. Jag gick till skolan imorse med världens motvind, jag trodde nästan att jag skulle blåsa bort. Men det gjorde jag inte och jag kom till slut fram till skolan. Om än lite sen.... Sen hade vi föreläsningar i några timmar, lunch med förberedelser för spexet, sen utfördes själva spexet och sen hängde jag med Camilla bort till hennes gamla klasskompisar; datavetarna. Det var trevligt om än något skrämmande. Men dom var faktiskt snälla =) Sen har vi haft histologi, roligaste delen av allt, och nu sitter jag och pluggar lite i en datasal. Snart dags att äta lite middag, för att sen bege mig till GH's och möta upp som andra. Senare blir det vidarevandring till bion där vi ska se Avsked. Har ingen aning om vad det är för film, som vanligt, men Emil tycker att den verkar bra. Så vi i resten av gänget hänger på ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0