And it hurts since I can tell you

Idag gick jag upp klockan halv 6, gick upp klädde på mig, gick ut och lastade hästen och sen åkte vi mot falun. Lillasyster skulle ju tävla =) Det gick bra, Schumi var lite urflippad, men det hade vi förväntat oss. Han hade kunnat vara mycket värre, så Nikkan var nöjd och jag med ;) Dom var duktiga, jag är stolt över dom! Nu har jag suttit och fixat med sommarjobbsansökningar en stund. Söker en del i Stockholm, men även lite här hemma så får vi se vart jag hamnar. Det blir nog bra. Nu ska jag dra ut i stallet och rida Tanden. Om min träningsvärkande kropp tillåter det...



♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Tusen tack för du följde med älskade syster! :) <3

2010-03-14 @ 14:00:28
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0