She's a beautiful monster

Nu sitter jag och lyssnar på Fall Out Boy, och det gör mig lycklig! Vad mer som gör mig lycklig är det underbara vädret som vi har här i Uppsala, solen skiner, fåglarna kvittrar, och snart är det faddermöte i parken. Underbara dag! Sen blir det sthlm för min del, jag är lite nervös men samtidigt väldigt lycklig. Och jag har gjort om vår labbrapport en gång till, jag hoppas att det blir den sista. Jag orkar inte göra om den en gång till. Mitt hår är nytvättat och blond, men inte lika lockigt som igår. Jag gillar att locka håret, det är så kul att se lite anorlunda ut ibland. Ni kanske får se bild på det senare, när jag hinner lägga in dom ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

FOB:D

Hur gick det i tjockis??

Haha ja men det är bra. Kul att hon är lycklig!:)

puss

2010-06-06 @ 16:38:27
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0