I feel just like I'm losing control

Idag gick jag upp alldeles äckligt tidigt igen, cyklade till skolan och gjorde tentan. Jag tror att den gick bra, det kändes okej iallafall =) Sen drog jag ner på stan en stund för att shoppa, men det gick mindre bra. Det enda jag köpte var ett lager vanliga svarta tunna strumpbyxor. Och det var nog lika bra det, jag är inte så rik för tillfället. Och det är sommar, så jag kommer ha en massa utgifter och inga inkomster... Men jag överlever. Snart ska jag dra till Ekoparken för att hänga med klassen och njuta. Fira att det äntligen är SOMMARLOV! Grilla, prata och bara hänga, utan att känna att man är tvungen att göra något speciellt ^^, Det blir najs! Fast jag måste upp tidigt imorron, ska vara med och önska låt i morronpasset i p3, så om ni vill höra min vackra röst ur radion imorron bitti så får ni slå på p3 typ kvart i 7 ;) Om ni orkar gå upp vill säga x)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkan

Jag vet ngn som ska lyssna! :)

saknar dig syster! <3

2010-06-03 @ 20:53:45
Postat av: emma

äsch jag såg det för sent, annars skulle jag lyssnat! toppen att det gick bra på tentan, och NJUT och lev livet nU! :D ha en kalas helg i stockholm också :) pusss min älskade flicka, ses snart!! <3

2010-06-04 @ 08:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0