I remember you walking away

Nu är jag så trött att jag håller på att ramla ihop. Eller jag var tröttare tidigare, men nu har jag sovit mellan 7 och 10 typ ;) Igårkväll var det Etage för hela slanten med bästa brudarna, jättekul! Det var alldeles för länge sen! Sen sov jag hos Emma i typ 3 timmar, mamma kom och hämtade mig och vi åkte till Insjön där jag har suttit i sekreteriatet och sen som domarsekreterare hela dagen. Regionala dressyrtävlingar och en massa vackra ponnyer att titta på. Trevlig dag, trots tröttheten. Imorron blir det upp tidigt och cykla ut med reklam inför viskvällen på tisdag. Kom om ni har tid, Linn är jättebra på att prata och sjunga och berätta om fäbodar =) 19:00-21:00 är det, för er som undrar ;) Nu blir det sängen, för jag har en 6 dagars jobbvecka framför mig, och sen drar jag till Stockholm i 4 dagar! :D Underbart!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0