Something shimmering and bright

Nu på kvällen har vi bara varit i lägenheten och tagit det lugnt. Kollade på Kill Bill, den var ganska blodig och discusting, men ändå rätt underhållande. Sen har vi även kollat på Robinsson, första avsnittet för den här säsongen jag såg. Det var väl ungefär lika roligt som vanligt. Alltså sög det. Nu ska jag nog sova strax, imorgon ska jag ut och titta på ett andrahandsrum och sen någon dag i veckan ska jag nog kolla på ett till. Är mest intresserad av det andra faktiskt, men ska se hur det känns och så. Och så måste jag säga att Muse är riktigt bra. Hörde den här låten på tracks idag och lyckades för första gången komma ihåg vad den heter. Jag diggar den! Och jag älskar att jag alltid går och mimar med i musiken, folk lär tro att jag är konstig. Men det är jag ju också, så det har dom ju rätt i ;D



♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja muse är så sjuuuukt bra!! Lyssna på supermassive black hole haha =D

2010-01-17 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0