Now the drugs don't work

Nu är jag så trött att jag inte ens kommer ihåg vad jag skrev i mitt förra inlägg x) I vilket fall som helst så körde dom världens största blåsning på oss imorse. Vi gick in i klassrummet och hade information om olika klubbar som fanns på skolan, olika saker vi måste köpa m.m. Sen lite om hur det var upplagt, vaccinationer och såklart det diagnostiska provet och den förberedande webkursen som alla hade missat. Det skulle det inte bli någon nollning p.g.a. en "incident" vid förra terminens nollning. Sen helt plötsligt bryter världens bråk ut, och det visar sig att typ 40 pers av dom som satt bland oss nya studenter redan hade gått en termin och var våra faddrar. Ja, jag blev riktigt jävla blåst. Jag trodde på varenda ord dom sa och inte många av dom var sanna. Men sån är jag, lättlurad och naiv. Men det var så kul! Sen har vi suttit i grupper och lärt känna varandra, ätit lunch, gått på några föreläsningar och sen lekt lekar hela kvällen. Nu har jag suttit och kollat ännu mer på vilken nation som borde vara lättast att få tag i bostad genom, och nu blir det nog sängen strax. Kan knappt hålla ögonen öppna! Jag saknar er där hemma, puss på er!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0