Make up your mind

Väl hemma från nollningsavslutningen önskar jag verkligen att jag kunde säga att vår grupp var fett bäst! Dock hade det nog inte varit helt rättvist. Visserligen skrattade alla jättemycket åt vår film, men jag tror att det var mer för att annas skratt är så underbart smittsamt och inte för att vi var så roliga. Men det är inget fel med det ;) Jag måste säga att alla grupperna har gjort ett sjukt bra jobb, och nu är det bara upp til generalerna att avgöra vilka som vart allra bäst. Trots att jag är världenes tävlingsmänniska så spelar det mig ingen roll om vi vinner eller inte, jag har haft sjukt kul de här veckorna och det är det som är viktigast! Tack alla som gjort att min studieperiod har fått en så underbar början! ♥



Som sagt, bland dom stördaste ögonfransar jag någonsin haft ;) Men I like!


♥ /Vendela

 


Kommentarer
Postat av: Eva<3

Du är så sjukt underbar gmn, saknar dig som bara den<3

2010-02-01 @ 17:04:34
URL: http://thedivaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0