It's the risk that I take for the chemistry

Jag skulle vilja säga godmorgon, men jag kan nog inte påstå att det är en sån idag. Jag har just insett att det inte spelar någon som helst roll när jag går och lägger mig på kvällen, jag sover inte mer än 6 timmar. Jag somnade vid 11 igår, rätt tidigt tyckte jag och var stolt. Sen vaknade jag strax innan 5, och kunde inte somna om trots att jag visste att det skulle dröja 1,5 timmar innan väckarklockan ringde. Vilket leder till att jag har en ganska fin huvudvärk idag. Fan, jag vill sova ut ordentligt snart! Det får väl bli i helgen eller så, börjar tidigt alla dagar resten av veckan har jag för mig. Min dator har börjat dampa igen, vet inte vad det är för fel på den. Mamma hittade inte min bankdosa i mitt rum hemma, så den är borta. Måste gå till banken och fixa en ny, hinner förhoppningsvis med det imorron. Mitt liv går bra just nu (y)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0