I want to recognize your beauty is not just a mask

Idag har varit en förvirrande dag som har gått i 180. Jag är totalt slut, men nu ska jag strax bege mig in till stan igen för lite nollning. Allt är så nytt och förvirrande och jag vet inte hur jag ska hinna och arka med allt? Jag kommer helt enkelt inte hinna sova så mycket. Men jag menar, vad ska man sova för? Dom har ju sagt hela tiden att det inte ska bli någon nollning, men det var tydligen bara för att lura oss. Det blev ganska tydligt imorse, med alla fejknollor, dom var typ 40 pers eller så ;) Det är så mycket kul som jag vill hinna med att göra och ta del av. Tur att det inte är nån tenta på det vi gör de första 2 veckorna. Imorgon ska jag gå med i nation, det blir Värmlands. Gotta go, see you when I'm even more tired.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0