I could say I'm sorry, but I'm not

Ärendena på banken idag gick inte helt som jag hade tänkt. Jag skulle skaffa e-legitimation, viilket hon talade om för mig att jag måste göra hemma från min egen dator och internetbank. Jag försökte göra det, men då måste man ladda ner något säkerhetsprogram först. Jag fattade inte hur man gjorde, så pappa får hjälpa mig med det imorron eller så. Jag pratade med Ann-Sofie iallafall och det är okej att jag kommer ner på torsdag, sen beställde jag biljetterna ner och började skriva en packlista. Flytten känns mer och mer verklig för varje minut som går, och jag inser hur mycket jag kommer sakna leksand och alla mina underbara vänner och min underbara familj. Men samtidigt vet jag ju att dom finns kvar här hemma och att jag kan komma hem när jag vill. Det är dags för mig att släppa taget och ge mig ut på nya äventyr!


Letting go of all the things I know
With both eyes closed to the unknown

♥/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0