But words left unspoken

Nu sitter jag i skolan och pluggar. Kanske inte bästa sättet att spendera en lördagsmorgon på, men vi har fallavslut på måndag morgon och jag har inte pluggat nått. Inte bra! Och det går inte att plugga i lägenheten idag heller, Jimmys två kompisar är där. Och jag menar, fem pers i en tvåa- hur fan ska man kunna koncentrera sig? Men här i skolan är det lugnt och skönt. Har lyckats ta reda på en del av det jaf ska iaf, tänkte försöka hinna med lite imorron också efter att pappa har kommit ner och hjälpt mig lfytta ut allt till nya rummet. Nu ska jag nog bege mig in till stan snart och köpa lite grejer till toga sittningen ikväll, vill ha ett rosa lakan, lite säkerhetsnålar, ett guldband och lösfrajor. Får se om jag får tag på det ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0