You've gotta reach out a little more

Nu har jag suttit och pluggat i nästan två timmar här hemma. Jag är lite stolt över mig själv, gick upp klockan 7 och har pluggat enda sen dess. Åt frukost samtidigt, här framför datorn. Det känns som om jag har koll på histologin nu iallafall, vi får se hur det går på provet imorron. Jag tänker inte lägga ner mer tid på att plugga på det. Nu blir det nog till att plugga lite till fallet innan jag drar till skolan och ska ha EKG-labb, och sen blir det föreläsning om AB0-systemet. Alltså blodgrupper. Gud vad kul vi har det här på läkarlinjen ;) Paramore är bandet som förgyller mitt förmiddagsplugg idag!

♥/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0