Yeah, we're going down

Idag har jag tagit blodprov på någon för första gången i mitt liv. Det var hemskt. Madelene grät. Och jag vill aldrig göra om det igen i hela mitt liv. Hon tog blodprov på mig med, men det var inte så farligt. Jag fick knappt ens ett blåmärke. Min TBC-spruta har inte blivit en varböld än. Alla andras har börjat, men min märks inte ens av. Den kommer bli värst av allas sen när den väl börjar. Fuck. Sen åkte jag hem och bakade mammas underbara bröd, har ätit en massa hela kvällen så nu har jag ont i magen.
Jag har hittat en ny favoritlåt, äntligen hittat vad den heter. Hade nästan glömt den tills jag hörde den i ett mediumavsnitt ;) Jag hade helst lagt upp den med videon också, för den är fantastisk. Hade jag fått bestämma hur en video skkulle se ut hade den sett ut precis så. Men det är inbäddning förbjuden på den, så kolla in den på youtube ;) 



♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkispikkis

saknar dig galet mkt! :) och haha de gör jag!:)

2010-02-10 @ 22:52:42
Postat av: Bögen från Dalarna

Du är allt bra snäll du. Och DU är BRA! Du ser ju bara vart du pluggar nu jeeealous, haha. Och tack! Jag älskar, om jag kan säga så, min nya header. ^^

2010-02-11 @ 00:40:49
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0