When they asked me to behave

Nu sitter jag och njuter av den godaste frukosten jag ätit på evigheter! Förmodligen inget speciellt för någon annan, men för mig är det det. Varm O'boy med vispgrädde, rostade lingongrova med massor av smält smör och rökt skinka och kiwi. Helt fantastiskt! Det gäller verkligen att passa på att göra sånna här saker när man är hemma, för jag orkar aldrig köpa mjölk eller grädde när jag är i Uppsala ;p Det är sjukt gott iaf, och jag är jättemätt! Nu ska jag försöka kolla på Valentine's day igen, eftersom datorn vägrade ladda igår. Det går nog bättre idag. Hoppas jag. Jag har dessutom just insett att alla här har sportlov nu. Jag hade glömt bort att man har sportlov när man är yngre. Vi har ju inget ._. Fast det gör mig inget, jag har hur kul som helst ändå, jag behöver inget lov! ;p

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

köper du aldrig mjölk?!?! hur överlever du kvinna? det som är det godaste som finns :D

2010-03-03 @ 09:31:33
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0