I never knew what it was like

Nu sitter jag här hemma i siljansnäs. Det var 5 veckor sen jag var här senast. Under den tiden har min kära storasyster passat på att ställa in en massa kartonger i mitt rum. Det var ju fint. Jag skulle kolla på film, men internetet är jättesegt och laddar typ inget alls, så jag vet inte om jag pallar. Jag kanske sover istället? Fast nu har jag satt i mig en massa socker, så jag kommer inte bli trött på flera timmar. Jag som skulle vara nyttig från och med nu. Det gick ju bra. Nej, vi kör från att nästa vecka börjar, det börjar ju en ny månad samtidigt! Perfekt! Imorron ska jag nog träna och rida med lisa, sen blir det nog utgång med Emma och Linda. Hoppas jag ;) Och så ska jag nog sova några timmar också, det ska bli skönt!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0