This is where we both get scared

Idag var det snorkallt när jag vaknade. Men det märkte ju inte jag, jag var ju inomhus. Men sen när jag gick till bussen höll jag på att frysa ihjäl och mitt hår hann frosta igen halvt. Men sen har solen lyst nästan hela dagen,  och det har vart trevligt =) Camilla hade fika till fallgruppsmötet och bjöd på en fantastisk hemmabakad sockerkaka med äpplen och mandelmassa i. Jag åt så mycket att jag inte har blivit hungrig igen efter det. Great. Jag mår lite bättre idag iaf. Nu sitter jag på BMC och försöker plugga histologin, men den är sinnessjukt seg. Jag åker nog hem snart istället. Fast det går inte fortare där. Och då kommer jag bara bli frestad att kolla på tv istället. Det är nog lika bra att jag sitter kvar en stund ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0