This could be everything I've ever wanted

Ja, nu så sitter jag i Annies lägenhet i gamla stan igen. Hon och Malin håller på att fixa sig iordning för att gå ut, medan jag bara ska vara hemma och ta det lugnt ikväll =) Imorron däremot blir det utång med bästaste Emma och kanske även Annie? Vi får se =) Hittills har jag och Emma hunnit shoppa lite, mest på Monki. Ni vat att jag avgudar den affären! En swetshirt, en scarf och ett midjebälte blev det. Sen en massa örhängen från HM. Efter det så gick vi och åt sushi. Det var första gången för både mig och Emma, men det var gott tyckte vi båda två. Det blev även något glas vin, sen blev det "afterwork" på Chaplins. Och eftersom både jag och Emma jobbar så mycket så tyckte vi att det passade oss ;) Efter det skulle E på dejt med en pojke och jag gick hit.

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Steintanja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 16:51:45
URL: http://steintanja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0