There will be no rules tonight

Underbara storasyster har vart nere i Uppsala över helgen för Lindas inflyttningsfest, vi träffades en stund mitt på dagen och käkade brunch på v-dala och shoppade lite. Underbart måste jag säga! Jag har saknat henne! Det kommer nog dröja ett tag innan vi ses nästa gång, blir nog när jag kommer hem igen. Vilket nog blir i slutet av den här månaden... Brunchen var iallafall fantasktisk; pizza, våfflor med grädde och sylt, alla möjliga sorters bröd och pålägg, allt man kan önska sig! Jag kommer bli tjock snart. Men grymt gott var det! Annars har dagen mest gått åt till att tvätta och städa och plugga. Oj vad kul! Något som faktiskt är kul däremot är att Johanna kanske kommer hit och hälsar på mig på fredag! :D Alexander ska döma här i närheten, så om jag har tur kanske dom sover hos mig =) Sen håller jag och Emma på att planera en Stockholmshelg, den 19-21. Kommer bli sjukt kul, favorit i repris från förra året? Eller så tar vi det lite lugnare. Lite.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Det låter bra! Allvaret börjar nog snart, ska du se.. Haha.



Det går bra här, slutspurten nu. Projektarbetet ska vara inskickat på fredag så det är stressigt men går framåt. Strax färdig. Sedan blir det basåret och SEN läkarlinjen, om allt går som det ska.



Och fin bild i inlägget nedanför! =)

2010-02-07 @ 20:50:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0