So bring machines to hold me back

Idag sov jag rätt länge och det var skönt. Tills katten började jama och försöka bryta sig in i mitt rum. Mysigt med katter, ja... Sen har jag ätit frukost och kollat på tv-serier, jag blev mycket lycklig när jag insåg att det kommit ut nya avsnitt av Greek! Det var alldeles för länge sen! Nu ska jag börja fixa mig iordning för ressegasken på Värmlands. Jag känner nog inte en enda mäniska som ska dit, men det blir nog kul ändå ;) Sen måste jag bara säga att ölen jag drack igår var sjukt god. Tur att jag skrev upp i telefonen vad den hette; la trappe! Mörk men ändå söt, precis som det ska vara. Killen i baren trodde nog att jag var korkad när jag sa att jag ville ha nått som var mörkt men ändå sött. Men han lyckades hitta det, jag är imponerad. Och har en ny favoritöl. Så om ni någon gång befinner er på GH's är det bara att prova, jag rekommenderar den starkt!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0