Let's hear it for america's suithearts

Nu har jag ont i magen av allt tröstätande och kommer inte kunna sova för att jag har ätit så mycket. Jag är fucking pigg nu! Och nervös för provet imorron. Eller egentligen inte, det får gå hur det vill, jag drar ändå till Sthlm med bästaste Emma efter. Det känns underbart bra nu när jag har hittat legget och alltihopa jag hade "tappat". Det låg visst kvar i väskan, fast fickan hade gått sönder och det hade gömt sig i fodret. Bra jobbat Vendela! (y)


♥ /Vendela

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha sötnos då! Det var ju tur att du hittade det åtminstone.

Träffade emma idag på tåget, hon var söt. men det antar jag att hon redan berättat för dig. och så kommer jag till uppsala nästa vecka:)

2010-02-19 @ 17:39:12
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0