I've already given up on myself

Just nu går allt bara åt helvete och jag vill inte vara med längre. Insåg idag på lunchen att mitt pass, kårleg m.m. inte låg i min väska där de ska ligga. Först fick jag panik och trodde jag tappat dem, men sen tänkte jag att jag nog bara lagt ur dom hemma. Men det hade jag inte insåg jag när jag kom hem, dom är ingentstans att finna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag ska ju till Sthlm imorron med Emma och festa?! FUCK! Helvetesjävlaskit! Sen insåg jag att jag hade fått kontraktet till Flogstarummet också, jättebra att det skulle vara underskrivet och inskickat senast idag? Herregud, jag måste ringa dom imorron. Och kolla på BMC-recepteionen om dom har fått in mina grejer. Fan, ibland hatar jag verkligen mig själv. Nej, nu ska jag tröstäta lite till och kolla på film. Jag vet mycket väl att jag borde plugga, men jag kan fan inte. Jag orkar inte. Jag klarar inte det här.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0