It's getting late but I don't mind

Jag har ont i magen och mår illa. Jag vill aldrig äta igen. Fan. Bra att mamma har lagat en jättegod middag som snart är klar. Jag får väl tvinga i mig lite för att göra henne glad antar jag. På det stora hela har den här helgen varit jättebra! Jag har tränat mer än jag gjort på flera månader sammanlagt, och jag har kommit fram till att jag saknar det jättemycket. Jag ska börja träna igen! Sen utgång igår med bästaste Linda och Emma, det kan aldrig bli annat än bra. Dom är ju så bra! Vi var på Etage, och det var inte världens roligaste folk där i övrigt. Men vi hade kul, och det var underbart att festa med mina tjejer igen! :D Nu ska jag packa färdigt, äta middag och sen bär det av tillbaka till Uppsala =) Puss på det!

♥/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0