How am I supposed to feel about the things I've done?

Okej, nu har jag pluggat histologi i typ 2 timmar. Inte helt effektivt, men vad fan, man behöver pauser ibland också. Yellowcard går på högsta volym i lurarna och det är underbart! Vi hade palpationsövning i skolan, så vi har känt på varandras revben, lyssnat på hjärtat och lungorna i stetoskop (hur coolt som helst!), ritat en massa med bläck och försökt hitta lunggränserna. Sen träffade jag Maria en stund på bussen på väg hem, det var verkligen en härlig överraskning! :D Hon var glad och positiv som vanligt och bara sprudlade energi. Härligt att se henne, jag har saknat henne. Det är otroligt att vi har bott i samma stad i en månad nu och inte träffats en enda gång. Skärpning på det! Pratade en stund med mamma i telefonen, dom har äntligen lyckats ersätta hennes gamla bil. Den blev en röd volvo. Senast vi pratade bilar sa hon "Absolut inte en volvo. Och den enda färgen jag inte vill ha på en bil är röd." Scors! Det är semmeldagen idag, även känd som fettis-dagen. Eller som normala människor tydligen säger; fet-tisdagen. I vilket fall som helst så är semlor sjukt gott, så det åt jag till lunch idag ;)

♥/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0