Only the strongest will survive

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter en jättetrevlig eftermiddag/kväll i stockholm. Julshopping och umgänge med halvsyster Annie stod på programmet. Jag är nästan färdig med mina julklappsinköp nu, det känns bra. Jag är nöjd med det jag köppt iallafall, nu är det väl bara att hoppas att mottagarna blir glada ^^, Vi hamnade även på Julmarknad i Kungsträdgården, det blev lite rökta laxfenor (aldrig ätit tidigare, men sjukt gott) och glögg, men inga saker. Nu sitter jag i skolan och ska lite snabbt förbereda mig för eftermiddagens seminarium. Men självklart loggar jag in på bloggen först... Det är ju lite roligare det. Nu är det mindre än en vecka tills jag är hemma i dalarna igen. Så är det någon som bor där och vill träffa mig är det bara att höra av sig efter nästa tisdag =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om ett par högklackade eller ett par boots från hm på min blogg om du känner för det :P

2010-12-15 @ 09:54:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Maja

Var i dalarna är du ifrån?

2010-12-15 @ 10:27:14
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahha vad duktig du är! jag har fixat din iaf, tänkte försöka lite mer seriöst imorgon.

glögg! jag vill ha glögg!

och jag vill se dig när du är i dalarna;)

2010-12-16 @ 00:53:00
Postat av: nikkispikkispää

Och du e redan bokad ngra dagar va mig när du kommer hem :D <3

2010-12-16 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0