I'm just a sucker with no self-esteem

Enligt gårdagens planering skulle jag gå hemifrån om 2 minuter. Det kommer inte hända, nej. Är lite småseg idag, kanske för att jag har sån träningsvärk i benen att jag typ inte kom ur sängen imorse? Kan helt klart ha med det att göra... Men jaja, ibland får man skylla sig själv. Och jag måste ändå säga att det var sjukt skönt att träna igen, det var ju bara ett år sen sist ;) Idag blir det skolan en massa faktiskt, ska hinna göra klart fördjupningsarbetet och förbereda mig inför fallet imorron. Sen efter skolan imorron drar jag till Stockholm, julshoppar med halvsyster och sover hos henne i gamla stan. Kommer bli jättemysigt! =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0