För en minut sen var du min

Jag känner mig ganska trött men lycklig efter allt dagen har haft att bjuda på. Jag chillade på morgonen, hemma med hunden och delar av familjen. Sen hem till Emma en stund och baka och göra dörrkransar, dom blev rätt fina faktiskt. Första gången i mitt liv jag band kransar, men det var kul. En promenad med Ouzo i snön och kylan, sen kom pappa och hämtade mig. Blev en sväng förbi systemet, och sen hem. Vi gjorde mer julgodis, lagade middag. Gjorde julskinkan inför imorron, och sen kom mamma hem med Martina och vi rullade köttbullar till imorron. Jättemysigt! Sen har vi suttit hela familjen i vardagsrummet och umgåtts. Men bingolottos Uppesittarkväll på tv:n. Som ingen kollade på, men... Jag fick underbara födelsedagspresenter från storasyster, tack! Nu ska jag sova så att det blir julafton snart. Sen ska jag vara lycklig hela dagen imorron! ;) Hoppas ni också har det bra och är lyckliga =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0