Finding my way back to sanity again

Den här hösten har varit ganska illa. Jag har inte fattat det ordentligt förrän nu. Varför blir det alltid så? Höstar är verkligen inte min grej. Jag mår alltid dåligt och gör en massa skit. Men jag har insett en hel del på senaste tiden. Varför bryr jag egentligen om vad andra tycker om mig? Eller jag menar, det är nog sunt att fundera på vad andra säger i vissa lägen, annars kanske man tappar greppet om verkligheten helt. Men att hänga upp hela värdet av ens existens på huruvida folk tycker om en eller inte, det är inte helt bra. Eller vad skriver jag? Inte helt bra?! Det fungerar inte överhuvudtaget! Man kan inte gå omkring och överanalysera allt man gör och säger i avseende på vad andra kommer tycka och tänka. Det finns säkert många människor som inte tycker om mig. Och det finns många människor som tycker om mig. Men så länge jag tycker om mig själv så kan jag ta det.

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Det var ju det absolut vettigaste jag läst på väldigt länge!:D see vad smart du är:D

<3

2010-12-13 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0