And if you think I'm dead, put a bullet in my head

Idag bjöd jag alla på fika på basgruppsmötet, och alla ÄLSKAR mina knäck-kakor ;) VIlket jag kan förstå, det gjorde ju jag med i början. Tills jag hade ätit en 20 stycken... Dom är inte lika goda längre, jag ska ta en paus. Det är lite som med killar, man kan verkligen få för mycket av det goda. Jag borde ta en paus där med. Men vem försöker jag lura egentligen, det kommer ju inte hända. Sen drog jag med Kajsa och Katja ner på stan och försökte hitta på något att klä ut oss till på fredagens Preklin. Gick inte helt strålande. Nu ska jag hem till Lisa strax och dricka lite glögg, får se om det kan få igång fantasin. Hm, ingen som har några förslag? Temat är liksom "finn ett fel". Man kan vara precis vad som helst. Vilket skrämmer oss läkarstudenter lite. Vi behöver ramar, vi tänker inte utanför boxen! Det är lite så vi är uppfostrade. Jaja kommentera gärna om ni har bättre fantasi än mig ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Lilla LAF! :)

Vi läkarstudenter har dålig fantasi? Pfft, tala för dig själv Vendela! ;)

Klä ut dig till Jullian Assange, vetja!

2010-12-07 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0