We're better off without you

Okej, nu har jag fixat det sista med Ljusbodarna med Lisa (för den här sommaren iallafall), sagt upp mitt abonnemang på Hembakat, bytt mobilabonnemang, beställt den nya laptopen, bjudit in mina vänner till fikakvällen på fredag och håller på att ordna middag med Ljusbodarna-gänget till på söndag. Och allt detta trots att jag snart spyr av mensvärk. Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv. Jag misslyckades dock med att beställa den nya mobilen, men ska göra ett nytt försök snart =) Jag borde kanske röra på mig en stund, brukar inte folk säga att det ska göra mindre ont då? Jag vet inte. Har ni några tips? Allt tas tacksamt emot ;)

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Lägga sig i fosterställning brukar hjälpa:p Men det är ju inte alltid så roligt:p

2010-08-03 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0