But you can't blame me for hating it

Idag har jag vart i stan och skrivit på papper, så nu är det klart att jag blir söndagsfikavärd på Värmlands i höst. jag köpte kepsen till Martina, den fanns bekvämt nog här i Uppsala. Efter att vi sprungit runt på varena H&M i hela stockholm. Sen har jag cyklat en sväng till IKEA, mestadels för att köpa galgar så att jag kan packa upp resten av mina kläder. Det fanns inga av dom jag ville ha, så jag sket i det. Och jag har vart duktig och laddat ner inställningar till skrivaren på nya datorn, så nu funkar allt som det ska =) Om några timmar blir det utgång med Lena och Anna på Stocken, som jag har saknat tjejerna i sommar!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj! adams nya låt är ju inte som den andra. haha poppigt!;D



Åh jag är glad att du hittade kepsen:D Så nu kan jag ju få den på fredag. scors:D

puss älskling

2010-08-23 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0