You look at me is like you hit me with lightning

Det fina vädret höll faktiskt i sig hela dagen chockerande nog! Man skulle nog till och med kunna påstå att det är vår nu, bara en månad för sent eller så. Hela vår gård är en enda stor vattenpöl och man kan inte gå någonstans utan att bli helt geggig. Härligt! Jag var ute och red Nikkans ponny en sväng och njöt av solskenet, det behövdes en paus i pluggandet. Sen har jag kollat på lite serier, blev Ghost Whisperer och Medium. Nu ska jag nog gå och sova ;)


Ellie Goulding som av många förutspås slå igenom stort i England under detta år. Om det fortsätter såhär kan jag inte annat än hålla med, hon har en fin röst och gör skön popmusik. I like.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0