Where ever you are

Jag måste säga att bregott med havssalt kan vara bland det godaste människan har uppfunnit. I love it! Och bröd med kanel och russin i är också fantastiska grejer. Idag har vi vart på vårdcentralen på eftermiddagen, det var härligt. Jag gillar att vara där och hänga med sjuksköterskorna i några timmar. Dom är så sköna! På lunchen drog vo till ångströms och kollade på flottbyggena, det var rätt många intressanta skapelser måste jag säga. Själv gillade jag nog den chockrosa grisen mest, den var fin ;) Nu regnar det igen, fuck that. Och snart ska jag bege mig ut igen, det är möte på BMC för de som funderar på att börja forska. Det vore kul att göra under terminerna. Och om det går bra så kanske jag till och med kan hoppa över specialarbetesterminen som man forskar under, så kan jag göra nått annat då. Typ chilla. Eller jobba. Eller plugga snabbare. Vore fett nice, så jag ska på mötet iaf och kolla in vad det är..

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0