This ain't a scene, it's a god damned arms race

The bitch is back! Äntligen, jag vet att ni har saknat mig! Jag har iaf saknat bloggandet, trots att jag i vilket fall som helst inte haft mycket tid för sånt på sista tiden. Det har varit sjukt mycket pluggande de senaste veckorna, och det kommer bli mycket även denna vecka. Men sen är tentorna äntligen (förhoppningsvis) över. Idag har jag fått hem de sista möblerna till mitt rum här ute i Flogsta, och ja... Jag kan inte säga att jag har packat upp och fixat klart allt, men det känns ändå bra. Det är mest bara Billy-bokhyllan som ska upp och fyllas, sen är jag typ nöjd. Och min nya säng ska provsovas i natt, det bli intressant. Eller ja, det är ju bara en säng X) Men skönt ska det bli att sova en stund, jag har är trött! Men först blir det nog senaste avsnittet av gossip girl ;)

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: NIkkan

SKönt att de känns bra än så länge! :)

Första blåsippan blomma idag!!!! :D

2010-04-12 @ 22:38:16
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0