That it's all for the best

Jag vaknade klockan 2:45 i natt av dunkande musik och en jävla massa skrik från höghuset här bredvid. Det var inte alls kul, speciellt inte som skriken vävdes in i mardrömmen jag hade precis innan jag vaknade. Sen låg jag vaken i två timmar innan jag kunde somna igen, så jag kan inte direkt påstå jag var vidare pigg när väckarklockan ringde imorse. Synd att jag ska börja skolan tidigt dagarna efter de nätter jag inte kan sova.... Jag hoppas att det kommer bli som Sofie säger, att man vänjer sig så småningom. Annars kommer det här inte gå bra x) Anyway så var jag duktig igårkväll och både deklarerade och sökte lite sommarjobb. Det senare ska jag nog fortsätta med ikväll. Om jag har tid och ork, annars kanske jag hittar på nått annat. Vädret idag ser inte ut att bli så bra, så jag kommer inte bli lockad att göra annat av solen iaf. Och juste, jag älskar mina nya tekoppar! Dom  rymmer lite mer än en halvliter och är höga, så att värmen inte läcker ut så fort. Sen är det motiv med rosa kyrknyponrosor på, lite hemlängtan där. Men det är fint!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0