So just leave him like that

Vad kul det är att sitta och titta på 3 timmars föreläsning på internet, för att sen inse att man kollat på fel föreläsning, och måste titta på minst 3 timmar till. Idag. Bra gjort Vendela! I övrigt har jag varit på upprop för nya kursen idag, sen ner på stan en stund med Camilla. Shoppade lite till, någon borde verkligen ge mig totalt shoppingförbud! Sen fick jag tillbaka cykeln hel och fin, cyklade till Willys och köpte tvättmedel. Har tvättat en massa och pluggat en del. Men nu känner jag mig lite grinig efter att ha tittat på fel föreläsning. Men det var ju typ om samma sak, så det gav nog lite iaf. Och dessutom haglar det ute, igen. Hur mycket suger inte det?

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, fett segt att ha kollat på fel! Men du har nog ändå bättre koll än de flesta, det va sjukt många som somnade under filmen (jag var en av dem :P)

2010-04-19 @ 20:32:18
Postat av: Martina

Haha ibland är det inte lätt..:p men vad bra med tvättmedel!;) jag har pratat med annie om måndagen iaf och det gick bra:D

2010-04-20 @ 18:46:49
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0