Said I'm leaving

Said I'm leaving today, I say good bye to all my favourite things

För ett tag iaf, jag ska tillbaka hit om typ en månad eller så. Och jag har många favoritsaker nere i Uppsala också, måste jag säga. Massa underbara vänner! Så det ska samtidigt bli skönt att åka tillbaka. Men jag kommer sakna vännerna här, familjen och stallet. Det känns konstigt att jag kommer missa min lillasysters födelsedag, det är nog första gången sen hon föddes. Men jag hoppas hon har det underbart ändå. Det känns jättekonstigt att lämna datorn här också, den har jag ju haft med mig alla tidigare gånger när jag har åkt. Men det här går bra, I keep telling myself.

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0