Regn föll ner från morgonstan

Jag glömde visst ladda upp bilden på mig från preklin igår... Här är det iaf ;)
Jag måste säga att jag känner mig segare idag än jag gjorde då. Jag vaknade klockan 6 imorse och mår piss, huvudet dunkar, halsen svider och näsan är omvartannat täppt eller rinner. Det suger! Och inte kan jag äta heller, jag har ingen som helst matlust. Och ja Emma, jag försöker äta. Mest frukt, jag tror jag behöver vitaminerna... Och jag ska inte dricka något ikväll, kan man inte äta så ska man inte supa heller. Det kan täppa igen gallgångarna, och det är livsfarligt. Det sa vår professor häromdagen. Alla andra väntar med att prata om alkohol för att inte förstöra valborg för oss ;) Jaja, nu ska jag till skolan snart, vi ses!

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, så snyggt. Tror jag såg bilden på Facebook! ^^



Och ja, bulldeg är mumma. Speciellt med vaniljkräm ;D

2010-04-29 @ 20:17:59
URL: http://gaymasen.se
Postat av: emma

krya på dig vännen min! <3

2010-04-30 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0