Here they come

Imorse var jag i skolan och pluggade med gänget igen, vi gick igenom lite biokemi. Det gick bra tycker jag, men jag vet fortfarande inte vilka aminosyror som hör till vilken grupp. Och jag vet inte om jag klarar av att banka in det i huvudet tills imorronbitti. Det första som hände idag var att min cykel fick punka på bakdäcket. Grattis Vendela, det är bara att gå i några dagar tills du hunnit fixa det (y) Sen gick jag till stan och gjorde lite ärenden, det var nog bra. Och efter middagen har jag mest suttit apatisk på mitt rum och kollat på tv-serier. Nu ska jag nog göra ett sista ryck med pluggandet, sen blir det sängen. Peace out.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0