For once in my life, I'm scared to death

Nu har jag äntligen lyckats hitta till en dator igen ;) Gårdagen spenderades mest här på BMC pluggandes, precis som dagen idag. Det märks att tentan börjar närma sig, om man säger så. Just nu lever, andas och sover jag cirk-resp. och blandar även in lite KNEP i det hela. Det är lite jobbigt och stressigt och jag vet inte om jag överlever dethär. Men jag tror jag kanske gör det. I övrigt var gårdagen en av de bästa dagarna på länge och jag är lycklig för första gången på länge =) puss på det! Nu ska jag gå till sta´n, handla lite mat och gå hem och laga och äta den. Sen blir det nog lite mer plugg och sängen...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0