Does the hero get the girl?

Idag har jag varit en duktig flicka och satt ihop min bokhylla helt själv. Trots att det stod i beskrivningen att man skulle vara minst 2. Jag är bra jag, och den är jättefin! Och det bästa är att jag nu hade plats att packa upp alla mina saker och få lite ordning på mitt rum. Det är fint här nu, nu är det bara tvätten som ska tas tag i. Sen är allt i sin ordning. Det känns bra, det är ju trots allt bara en vecka sen jag flyttade hit. Och det är så fint! Jag blir lycklig! :D Sen gav jag ju mig in till stan en sväng för att köpa tekoppar. Men det var rea på både H&M och JC. Gissa hur det slutade. Inga tekoppar, men dock lite mer kläder. Jag har alldeles för mycket kläder, jag måste sluta shoppa hela tiden! Men det är så skönt att göra det, it makes me feel better. Always. Och inte har jag varit hungrig en enda sekund på hela dagen heller, trots att jag har rört mig typ konstant. Det är bara att tvinga i sig lite mat ändå, annars blir Emma ledsen. Det vet vi ju. Gosh vad skönt det är att ha en hel helg helt ledig förresten, det var jättelänge sen sist jag inte behövde plugga på en hel helg. Sjukt skönt, och nu ska jag nog lägga mig i min säng och läsa lite ^^,

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte låna någons kamera och ta bilder på hur det ser ut? eller använda din mobilkamera? :D är så nyfiken!

2010-04-19 @ 08:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0