As I'm walking home in the morning sun

Jag hade skrivit ett bra blogginlägg, men sen strulade det med uppladdningen av låten. Så nu försvann det. Och jag kommer inte ihåg vad jag skrev x) Anyway, först letade jag efter en annan låt jättelänge, men den hittade jag inte. Youtube har svikit mig, igen. Damn it. Sen valde jag en ny låt, men den ville inte bli uppladdad. Så nu blir det ännu en annan låt, och så hoppas vi på att det funkar ;) Men det gör det tydligen inte. Så jag fixar det imorgonbitti istället. Imorgon åker jag tillbaka till Uppsala och det känns spännande måste jag säga. Främst för att jag inte har något eget ställe att bo på den närmsta veckan, eftersom jag är allmänt osmidig. Det går ju inte att hämta ut nycklarna när det är röd dag, så jag kan hämta om tidigast på tisdag. Och då har jag inte tid att flytta, måste ju köpa möbler och en massa sånt. Men jag går ju i skolan. Så jag har inte tid att flytta förrän på lördag, men då kan inte mamma. Så jag ska flytta in på söndag nästa vecka. Great! Tur att jag har snälla kompisar som jag får bo hos ;)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0